Lejebetingelser for Bruunshåb Forsamlingshus

Ved udlejningens start

Velkommen til huset, som er rengjort og kontrolleret inden udlejningens start. Såfremt der er noget, som ikke er i orden, bedes dette meddelt samme dag til halinspektør Knud Brøndum, mobil 25 67 87 00 eller John Nim, mobil 21 27 10 18.

Borde og stole er anbragt i depotet og skal efter endt brug stilles tilbage i samme orden.

Rygning i huset er ikke tilladt. I depotet står der en askesilo, som sættes uden for døren.

Vær opmærksom på

At alt service, herunder glas og bestik, skal skylles af inden det sættes i opvaskemaskinen, og kontrollere, at alt er rent, inden det sættes på plads. Glas og bestik skal aftørres manuel for at undgå kalkpletter

Opvaskemaskinen tilføres automatisk sæbe og afspændingsmiddel. Efter sidste vask skal maskinen køres én ekstra gang med skylleprogram og tømmes for vand, og efterlades med lågen åben. Brugsanvisning er opsat ved maskinen.

Medbring selv

Viskestykker og karklude.

Checkliste ved afgang

Alle borde og stole der er anvendt aftørres.

Gulve i hele huset er fejet/støvsuget.

Ovn, køleskabe og fryser er tømt og rengjort.

Affald er lagt i containeren, og flasker er stillet i samme affaldsområde.

Alle vinduer er lukkede, lyset slukket og flaget er taget ned.

Askesiloen er sat ind.

Husk at låse og koble alarmen til.

Udbedring af mangelfuld oprydning eller opvask efter udlejning beregnes med 350 kr. pr. time.

Såfremt der er noget, der er gået itu under udlejningen, bedes dette betalt jævnfør lejekontrakten.

Husdyr må ikke opholde sig i forsamlingshuset.

Bemærk, at forsamlingshuset ikke lejes ud til ungdomsfester.

 

Har du spørgsmål eller noget, der opstår da kontakt halinspektør Knud Brøndum, mobil 25 67 87 00 eller John Nim, mobil 21 27 10 18.